Telemedycyna – podnieś prestiż swojej placówki medycznej

Odnalezienie sposobu na wzrost prestiżu gabinetu medycznego jest jednocześnie dojrzeniem potrzeb pacjentów w zakresie poprawy funkcjonowania polskich placówek medycznych. To pacjenci odpowiadają w dużej mierze za opinie o gabinetach, potrafią wypromować dobrego lekarza wśród znajomych i rodziny. Zbudowanie trwałych relacji opartych na współpracy
i zaufaniu pomiędzy lekarzem i pacjentem odbija się pozytywnie zarówno na zdrowiu tego drugiego jak i na zysku placówki medycznej. Nowe możliwości, jakie przynosi informatyzacja w medycynie pozwalają odpowiedzieć na zapotrzebowanie osób chorych, dotyczące mobilności lekarzy i stałego kontaktu z pacjentami.
 

Telemedycyna w służbie lekarza

Kierunek działań w zakresie usług medycznych, jaki proponuje telemedycyna opiera się na zdalnych konsultacjach z pacjentami. Dzięki powszechnemu dostępowi do Internetu, pacjenci mogą kontaktować się ze swoimi lekarzami poprzez:

  • rozmowy wideo,
  • czat,
  • rozmowy telefoniczne.

Przejrzysty model płatności po odbytej konsultacji umożliwia pacjentowi łatwy proces rozliczeń z gabinetem lekarskim za porady medyczne. Zdalna przychodnia prowadzona za pomocą konta w oprogramowaniu Medfile® EDM umożliwia kontakt z pacjentami pomimo barier geograficznych. Pacjenci, którzy chcieliby skonsultować swój przypadek ze specjalistą oddalonym od miejsca zamieszkania o 300 km, będą mieli taką możliwość dzięki zdalnym konsultacjom. Także dokumentacja medyczna, jak:

  • e-Recepty,
  • e-Skierowania,
  • e-Zwolnienia,

dzięki systemowi Medfile® są wystawiane szybko i sprawnie pacjentom z całej Polski. Elektroniczny podpis pacjenta, potrzebny do potwierdzenia jego tożsamości przy odbiorze dokumentów medycznych, czy też wyrażania zgody na leczenie lub udzielanie informacji odnośnie jego stanu zdrowia osobom bliskim, jest także wdrożony w e-Przychodni Medfile®. Telemedycyna w usługach oprogramowania Medfile® EDM łączy się ponadto z odbieraniem i wysyłką badań wyników laboratoryjnych pacjentów. To wygodne rozwiązanie online dla każdego gabinetu, które zwiększy spektrum działania na rzecz pacjentów i podniesie prestiż placówki medycznej.
 
Telemedycyna w służbie pacjenta

Każdy pacjent, który będzie chciał mieć stały kontakt ze specjalistami, świadczącymi usługi w innowacyjnej sieci medycznej, będzie mógł założyć e-Konto pacjenta. Dzięki niemu, pacjent ma zapewniony stały dostęp do własnej dokumentacji medycznej, historię zdrowia i choroby zgromadzoną w jednym miejscu, może otrzymywać przypomnienia dotyczące brania leków. Pacjenci otrzymują przede wszystkim możliwość błyskawicznych konsultacji na odległość, przez co mogą zmniejszyć koszty związane z wydatkami na transport pacjenta do gabinetu specjalisty.

Możliwość wyszukania szybkich dostępnych wizyt poprzez MedCenter oraz natychmiastowy kontakt z lekarzem zwiększa poziom poczucia bezpieczeństwa osoby chorej i możliwość niesienia szybkiej pomocy w przypadku zagrożenia zdrowia.

 

Wypróbuj możliwości Telmedycyny! Konsultuj więcej pacjentów i podnieś prestiż swojego gabinetu.