Program dla fizjoterapeuty – jak znaleźć idealny
Szeroki wybór
Aktualnie na rynku znaleźć można multum programów do prowadzenia kartoteki pacjentów. Darmowe i płatne, działające w tzw. chmurze oraz instalowane na sprzęcie komputerowym, z wielodostępem oraz wykupem licencji. Pewnym jest, że wraz z cyfryzacją medycyny, także fizjoterapeutów nie minie konieczność prowadzenia EDM. Zatem jak znaleźć najlepszy program?
Poszukiwania
Jeśli orientujesz się nieco w tematyce oprogramowania dla fizjoterapeutów, wiesz że niektóre z proponowanych systemów posiadają specjalne moduły przygotowane pod praktykę fizjoterapeutyczną. Dzięki nim możesz graficznie oznaczać stany zapalne, bólowe, czy złamania – grafiki są sporym ułatwieniem w pracy, które proponuje program dla fizjoterapeuty.
Warto iść za postępem, dlatego też przetestuj systemy chmurowe. Tego typu rozwiązania pozwolą Ci na oszczędność, jeśli chodzi o wymianę sprzętu i wynajmowanie powierzchni serwerowej na przechowywanie wrażliwych danych pacjentów. Idealny program dla fizjoterapeuty umożliwi także:
- samodzielną rejestrację pacjentów za pomocą systemu online,
- powiadomienia SMS do pacjentów o zbliżającym się terminie wizyty,
- podpowiedzi w zakresie schorzeń i procedur ICD-9 / ICD-10,
- prowadzenie rzetelnej i rozbudowanej kartoteki pacjenta, do której zawsze możesz wrócić z poziomu historii wizyt,
- dostęp do harmonogramu zaplanowanych wizyt z urządzenia mobilnego (smartphone, tablet, laptop), wystarczy stały dostęp do sieci;
Jednym z wiodących programów, cieszących się popularnością wśród fizjoterapeutów jest Medfile®. Jego rozszerzone funkcje usprawniają pracę gabinetu fizjoterapeutycznego. Także wypromowanie gabinetu w Internecie dzięki Medfile® EDM staje się prostsze. Możliwość założenia strony internetowej poprzez Medfile®, zamieszczenia tam informacji o swoich usługach, numeru telefonu, linku do rejestracji czy też mapy dojazdu do gabinetu ułatwi potencjalnym pacjentom dotarcie i kontakt z Tobą.
Zobacz inne możliwości programu
Przetestuj kilka programów i sprawdź, który jest najbardziej korzystny dla Twojej placówki, pod kątem finansowym i funkcjonalnym. Zweryfikuj możliwości kontaktu z obsługą klienta, która jest nieodłącznym elementem wdrożenia do nowego programu. Testuj system i zobacz, jak łatwo można prowadzić EDM.